W ramach programu poprawy obsługi klienta pasażerowie podróżujący z lotniska Stansted mogą wreszcie korzystać z czterogodzinnego darmowego dostępu do internetu.
Zasięg darmowego WiFi obejmuje wszystkie strefy lotniska do których mają dostęp pasażerowie w tym hale: odpraw, odlotów i przylotów oraz na bramkach.
Pasażerowie mogą również doładować swoje urządzenia mobilne w punktach dostępnych w barach i restauracjach oraz tzw. “red box” umieszczonych w hali odlotów.
Daniel Gallo, dyrektor od spraw bezpieczeństwa i obsługi klienta portu lotniczego London Stansted, powiedział:
“Poszerzenie usług jest wynikiem naszych własnych badań, nad najważniejszymi oczekiwaniami naszych pasażerów. Jednym z najważniejszym okazał się darmowy i niezawodny dostęp do bezpłatnego WiFi, który stał się kolejnym krokiem do nieustannego zwiększenia satysfakcji pasażerów lotniska Stansted.”